Saviugdos Mokykla Sėkmė - tai Tavo pasirinkimas Seminarai, saviugda, motyvacija ir sėkmė


Dideli pardavimai: strategija ir taktika

 TIKSLAS:

Išanalizuoti „didelių“ pardavimų specifiką ir suteikti specifinius šiam pardavimo tipui įrankius, leidžiančius užtikrinti sėkmingą pardavimą ir santykių su klientais vystymą.

SKIRTA: 

 

Pardavimo vadybininkams ir vadovams, parduodantiems prekes, paslaugas ar projektus, kai pardavimo procesas reikalauja sistemingo santykių su klientu vystymo, pirkimo procesas reikalauja iš kliento didelių investicijų, o sprendimą dažnai priima ne vienas asmuo.
 
METODAI:
 
Efektyvaus elgesio algoritmų pateikimas, S.A.T. metodas, demonstracijos, grupinės ir individualios užduotys audio pratybos bei grįžtamasis ryšys – 30% teorijos, 70% praktikos.
PROGRAMA:
1.       Kaip padidinti firmos pardavimo rezultatus +110%. 
2.       Kuo skiriasi Genealūs vadybininkai nuo vidutinių?
3.       Tobulėjimas tikslų pagalba.
4.       Proaktyvaus požiūrio į rezultato siekimą ugdymas.
5.       Vidiniai stabdžiai: kas mums trukdo pasiekti išskirtinių rezultatų?
6.       Sėkmės formulė: kaip pasiekti išskirtinių rezultatų darbe ir gyvenime.
7.       „Alpinistai“, „Turistai“ ir „Nevykėliai“.
8.       Kurso dalyvių pardavimo įgūdžių įvertinimas pagal objektyvius kriterijus.
9.       Mitai, susiję su pardavimais.
10.    Pardavimo proceso struktūra.
11.    Susitikimo "pardavimas" telefonu. (audio pratybos, algoritmas).
12.    Ar svarbus pirmas įspūdis "Dideliuose" pardavimuose.
13.    SPAN-SI modelis – raktas į sėkmę "Dideliuose" pardavimuose.
14.    Ar iš tiesų poreikių išsiaiškinimas – geriausias būdas pardavinėti?
15.    Kaip klientai priima sprendimus didelės konkurencijos rinkoje?
16.    Darbas su prieštaravimais: ar iš tiesų kliento prieštaravimai padeda pardavinėti?
17.    Kaip išlaikyti iniciatyvą viso pokalbio eigoje?
18.    Kodėl klientų "spaudimas" "Dideliuose" pardavimuose duoda neigiamą efektą, kokios alternatyvos?
19.    Kaip vystyti santykius su klientais, o ne juos palaikyti?
20.    Individuali tobulinimosi programa.
 
Pateikiame tik rekomendacinio pobūdžio temas verslui. Atsižvelgdami į Jūsų įmonės poreikius ir problematiką, galime organizuoti seminarą Jūsų pageidaujama tema, kelis seminarus vienu metu, taip pat organizuoti tęstinius mokymus ir teikti tik Jūsų įmonei skirtas rekomendacijas.

 

Algirdas Karalius yra sėkmingiausiai Lietuvoje dirbantis motyvacinių seminarų moderatorius ir treneris – sėkmės mokytojas. Pasaulio atminties čempionatų (The World Memory Championships) oficialus atstovas Lietuvoje. Inovatyvios mokymo sistemos Ergonomix Learning©pradininkas Lietuvoje, lyderystės psichologijos ir pardavimų ekspertas, vienas žymiausių Lietuvos verslo konsultantų, įkvepiantis oratorius.
 
Turi asmeninę 15 metų trenerio patirtį 14 pasaulio šalių. Yra tarptautinių trenerių asociacijų narys, Švedijos atrankos kompanijos "Performia" atrankos specialistas, sertifikuotas Kanados NLP instituto treneris. Tarptautinio mokymų centro UAB "Verslo poligonas" savininkas. Unikalaus užsienio kalbų mokymo “Kolibrio metodas” autorius. Didžiausios pardavėjų bendruomenės Lietuvoje “Pardavėjų Klubas” įkūrėjas. Pirmojo tarptautinio oratorių klubo “Toastmasters Lietuva” prezidentas. Populiarios knygos “Sėkmės Instinktas” autorius.
 
Algirdo Karaliaus klientai: “Pepsi-Cola”, "Sanofi - Aventis Group", Danske bankas", “Berlin Chemie Menarini Baltic”, “AstraZeneca Lietuva”, SEB bankas, “Swedbank”, “TEO LT”, BlueBridge" ir daugybė kitų įvairaus dydžio kompanijų.

Užsisakyti

Įmonės pavadinimas *:

Kontaktinio asmens vardas, pavardė *:

PVM kodas:

El. paštas *:

Telefonas *:

Adresas:

Miestas*:

Planuojamas dalyvių skaičius *:

Pageidavimai:
(trumpai problematiką ir pageidaujamas datas)
Siųsti užklausimą

Kiti pranešėjo seminarai