Saviugdos Mokykla Sėkmė - tai Tavo pasirinkimas Seminarai, saviugda, motyvacija ir sėkmė


Aptarnavimas, viršijantis kliento lūkesčius

TIKSLAS:

Suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra sėkmingi pardavimai ir aptarnavimas, viršijantis kliento lūkesčius. Išugdyti atsakingą požiūrį į ilgalaikius santykius su klientu.

SKIRTA:

Vadovams, pardavimų vadybininkams, klientų aptarnavimo vadybininkams, aptarnaujančiam personalui.

METODAI:

 

Elgesio algoritmų pateikimas, S.A.T. metodas, demonstracijos, grupinės ir individualios užduotys bei grįžtamasis ryšys – 30% teorijos, 70% praktikos.

 

PROGRAMA:

1. Nuo ko priklauso asmeninė sėkmė ir pardavimo rezultatai
2. Kuo skiriasi genealūs pardavėjai nuo vidutinių?
3. Proaktyvaus/atsakingo požiūrio į rezultato siekimą ugdymas. 
4. Svarbiausios asmeninės pardavėjo savybės.
5. Tikslo turėjimo svarba ir kertiniai elementai.
6. Kuo ypatingas „saloninis pardavimas“?
7. Kas yra „aptarnavimas viršijantis kliento lūkesčius“?
8. Kuo skiriasi pasyvus ir aktyvus aptarnavimas?
9. Aktyvaus aptarnavimo įgūdžių įvertinimas.
10. Aktyvaus aptarnavimo algoritmas.
11. S-P-S modelis – raktas į papildomą pardavimą aptarnaujant.
12.  Kaip pateikti pasiūlymą, kurio neįmanoma atsisakyti?
13. Papildomas pardavimas aptarnavimo metu.
14.  Darbas su prieštaravimais – pozityvi manipuliacija saloniniame pardavime.
15.  Pozityvus "spaudimas" apsispręsti – „spaudimas“, kurio nejaučia klientas.
16. Individualus vystymosi planas – atsakinga versija.

 

Pateikiame tik rekomendacinio pobūdžio temas verslui. Atsižvelgdami į Jūsų įmonės poreikius ir problematiką, galime organizuoti seminarą Jūsų pageidaujama tema, kelis seminarus vienu metu, taip pat organizuoti tęstinius mokymus ir teikti tik Jūsų įmonei skirtas rekomendacijas.

 

 Algirdas Karalius yra sėkmingiausiai Lietuvoje dirbantis motyvacinių seminarų moderatorius ir treneris – sėkmės mokytojas. Pasaulio atminties čempionatų (The World Memory Championships) oficialus atstovas Lietuvoje. Inovatyvios mokymo sistemos Ergonomix Learning©pradininkas Lietuvoje, lyderystės psichologijos ir pardavimų ekspertas, vienas žymiausių Lietuvos verslo konsultantų, įkvepiantis oratorius.

 
Turi asmeninę 15 metų trenerio patirtį 14 pasaulio šalių. Yra tarptautinių trenerių asociacijų narys, Švedijos atrankos kompanijos "Performia" atrankos specialistas, sertifikuotas Kanados NLP instituto treneris. Tarptautinio mokymų centro UAB "Verslo poligonas" savininkas. Unikalaus užsienio kalbų mokymo “Kolibrio metodas” autorius. Didžiausios pardavėjų bendruomenės Lietuvoje “Pardavėjų Klubas” įkūrėjas. Pirmojo tarptautinio oratorių klubo “Toastmasters Lietuva” prezidentas. Populiarios knygos “Sėkmės Instinktas” autorius.
 
Algirdo Karaliaus klientai: “Pepsi-Cola”, “Berlin Chemie Menarini Baltic”, “AstraZeneca Lietuva”, SEB bankas, “Swedbank”, “TEO LT” ir daugybė kitų įvairaus dydžio kompanijų.
 
Daugiau informacijos apie lektorių: 

Užsisakyti

Įmonės pavadinimas *:

Kontaktinio asmens vardas, pavardė *:

PVM kodas:

El. paštas *:

Telefonas *:

Adresas:

Miestas*:

Planuojamas dalyvių skaičius *:

Pageidavimai:
(trumpai problematiką ir pageidaujamas datas)
Siųsti užklausimą

Kiti pranešėjo seminarai